Entrevista a Emma de la Haba a la Televisió de l'Hospitalet

Recentment, Emma de la Haba, Bibliotecària del projecte de la Biblioteca Humana, va ser entrevistada a la Televisió de l'Hospitalet. Aquesta aparició va ser una oportunitat excel·lent per divulgar els objectius i les activitats de la Biblioteca Humana, una iniciativa que busca fomentar el diàleg i la comprensió mútua a través d’interaccions personals que desafien els estereotips prevalents en la societat.

Durant l'entrevista, Emma va compartir detalls sobre com el projecte permet als participants "llegir" persones reals, les quals s'obren sobre les seves experiències de vida, desafiant així les preconcepcions i promovent una major empatia entre els membres de la comunitat.

Emma també va relatar com la Biblioteca Humana ha tingut un impacte significatiu en els participants, ajudant a enderrocar barreres i construir ponts entre diferents grups socials i culturals.

Per a tots aquells interessats en aprofundir més sobre la Biblioteca Humana i les experiències dels seus "llibres humans", us animem a assistir a la propera mini càpsula de la biblioteca a la parròquia de La Vinya. No perdeu l'oportunitat de ser part d'aquesta experiència transformadora.

Fes clic aqui per veure l'entrevista completa.