Calentem motors...Mini càpsula de la Biblioteca Humana de L’Hospitalet!

Descobreix la mini càpsula de la Biblioteca Humana que organitzem amb les companyes de La Vinya! Connecta amb la comunitat i escolta les experiències de vida dels nostres "llibres humans". Un esdeveniment únic a la parròquia del barri de La Vinya. Divendres 31 de maig a les 19:00 hores.

Durant l'acte, els assistents tindran l'oportunitat d'escoltar "llibres humans" dels catàlegs de la biblioteca, que compartiran fragments significatius de les seves experiències de vida. Aquest format innovador permet que els "llibres" siguin persones reals que obren un diàleg sobre els seus camins de vida, permetent així un intercanvi directe i profund d'històries i vivències.

La mini càpsula de la Biblioteca Humana busca fomentar la comprensió i la tolerància a través d'un format interactiu, on els "llibres" són accessibles per a tothom per ser "llegits", és a dir, escoltats. L'objectiu és desmuntar prejudicis i obrir mentes a través del coneixement i la conversa personal.

Us convidem a no perdre aquesta oportunitat única de connectar i aprendre de manera diferent i enriquidora.

Detalls de l'Esdeveniment

Data i hora: Divendres 31 de maig, 19:00 hores

Lloc: Parròquia barri de La Vinya, L'Hospitalet de Llobregat

Us podeu inscriure en aquest enllaç.

No us ho perdeu!