Celebració de la Sisena Edició de la Biblioteca Humana de Saragossa

La Biblioteca Humana de Saragossa ha arribat a la seva sisena edició! Aquesta iniciativa, que segueix creixent i enriquint la comunitat, convida de nou als ciutadans a explorar 'llibres humans' en un esforç per fomentar el diàleg i la comprensió mútua dins la diversitat cultural i social de la nostra societat.

En aquesta ocasió, les companyes de Saragossa han preparat una selecció especial de 'llibres', que inclouen persones de tots els àmbits i experiències, disposades a compartir les seves històries personals amb els lectors.

Felicitem l'equip de la Biblioteca Humana de Saragossa per aquesta nova edició i els agraïm per la seva dedicació i esforç per fer d'aquesta una experiència tan valuosa i enriquidora per a tots.

Animem a tothom a participar i a experimentar aquesta meravellosa oportunitat de creixement personal i col·lectiu.

Per a més informació i inscripcions, us podeu inscriure en aquest enllaç.

Bình luận